معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: تمامی دستگاه‌ها مکلف هستند که تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز را در خدمت ستاد انتخابات استان قرار دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رقیه نانگیر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین در ستاد انتخابات استان  با اشاره به تامین خودروی مورد نیاز شعبات اخذ رای استان قزوین، گفت: استانداری خود برای تامین خودرو‌های مورد نیاز ستاد انتخابات شهرستان‌ها از وسایط نقلیه سبک و سنگین استفاده خواهد کرد که در دوره قبل هم این روند صورت گرفته بود.

وی اضافه کرد: تامین نیرو برای ستاد انتخابات استان نیز با اولویت به کارگیری نیرو‌های رسمی، پیمانی و قراردادی دستگاه‌ها است که هدف و ادله کارشناسی دارد.

معاون استاندار قزوین گفت: اگر فرماندای‌ها به نیروی خاصی نیاز دارند می‌توانند به معاونت پشتیبانی و توسعه استانداری نامه نگاری کنند تا ظرف ۲۴ ساعت درخواست آن‌ها را پیگیری کنیم.

وی افزود: به فرمانداران و بخشداران اعلام شده است که نگران حوزه پشتیبانی نباشند و تمام نیاز‌های مرتبط با بحث انتخابات پشتیبیانی می‌شود.

در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر، استان قزوین ۹۶۴ داوطلب در ۲۸ شهر به رقابت خواهند پرداخت که ۸۶ درصد داوطلبان مرد و ۱۴ درصد آن‌ها زن هستند.

استان قزوین دارای ۶۷۹ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شورا‌های روستایی است که در این دوره چهار هزار و ۶۳۳ نفر داوطلب ثبت نام کرده‌اند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار خواهد شد.

آغاز شمارش معکوس برگزاری انتخابات
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به باقیماندن ۴۵ روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوی و شورا‌های اسلامی شهر و روستا از مردم خواست با حضور حداکثری شان، شورآفرین باشند.

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حبیبی، رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه شمارش معکوس برای  برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا آغاز شده است، گفت: ٤٥ روز دیگر تا برگزاری انتخابات سرنوشت ساز باقی مانده است و ان شاء الله مردم با حضور حداکثری شان، شگفتی می‌آفرینند.

وی افزود: باید پمپاژ امید به مردم زمینه‌های حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مرکز استان قزوین، کاملاً به صورت الکترونیک برگزار می‌شود و دو ساعت پس از پایان رأی گیری، نتایج اعلام می‌شود.

وی افزود: نتیجه بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها تا ٢٢ خرداد به ستاد انتخابات استان قزوین اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.